Tuesday, September 23, 2008

kohaaaal....

...niisis, oleme ilusti 6nnelikult kohal, reis oli pikk ja suhteliselt kurnav, hamburgi sitsime alla 2h ja see oli tuim, siis ootasime amburgis mingi 3h ja siis juba l2kski lennuk Dubai poole ja selleks oli natuke normaalm66tmetest suurem lennuk kus oli t2idetud telekate ja rohem kui 20 suuruse filmialikuga...p6him t2is teema, Dubais oli 36 raadi sooja aga meid v2lja ei lastud kuna ple viisat ja siis passisime lennujaamas ja vaatasime et kuidas me ikka alkoholiga alt saime(ostsime kiirustades tallinna lenujaamast 2liitrit viina 500 krooniga >D, Dubais oli Smirnoffi liiter 120krooni>D, tuiasime seal veel veits ringi ja siis peale 3h l'x lennuk Perthi poole, seekord oli lennukiks suur Airbus, isiliult mulle meeldis see eelmine k[ll rohkem aga maitse asi <). s6it kestis kokku 11h ja see oli p2ris kurnav. Kui pool 6 6 kohale j]udsime tulime lenujaamast v2lja ja lihtsalt nautsime olekut, v2ljas oli soe ja passisime pingil ega viitisnudki m]elda mis saab>D, yritasime Liinat ja Hannat k2tte saada aga ei saanud ja siis m6tlesime et hakkame linna poole k6ndima mis oli ilmselgelt vale m6te kuna peale takso k'est teada saamsit et kesklinna on 20km vms v6tsime siiski takso ja s6itsime kesklinna kohe yhte backbackersisse is oli kyll t'is aga kus ees olid kohe 3 eesti kutti kes oli 3 p'eva varem tulnud ja t2pselt sama marsuudiga jne, siis tutvusime ja tegime v2iksed dringid mis l6ppes kitarri m2nguga jne, l]puks kui olek muutus juba heast eesti viinast ja veinist tuimaks otsustasime ikka hosteli otsida kuigi k'is m6te l2bi et oobiks lageda taeva all kuna nii soe oli ja kell oli juba 3 v]i 4. Hommikul kui nyyd 2rkasime saime esimest korda pesemas k2ia ja nyyd ma siis siin olen, kohe l2hme linna peale asju ajama ja v2ljas s2rab p2ike ja v2ga sooeeeeee...tervisi teile sinna ja olge m6nusad.

hotcocacola said...

nice job :D
ma igastahes teie no.1 lugeja ja kajastaja. Kle Jänes andis mingi numbri kus saaksin teid kätte, eks ma kunagi saadan smssi, a uurin välja palju sms plekib :D, tean et Tele2 poolt kõne minut on 14,95 eek/per minut, loodetavasti sms on soodsam :D

Unknown said...

Ütleme nii, et algus hea juba :D
Mul sõber tuli ka mõni aeg tagasi sealt ning lõpus pani traktoritega vagusid, aga plekki sai miski 45 v 50 kilo kuus, niiet väga hull... plekki peaks seal hakkama toorelt tulema.. kirjutage siis siin ikka, mis vahepeal toimub.. hea kursis olla siis ;)