Monday, September 29, 2008

noniiii....

eile siis suurt teha ei suudetud, lihtsalt lebotasime vahtisime videosid, tegime pasta bologneset ja eeee...vist v2ga rohkem ei teinudki...aga t2naaa...t2na 2rkasime kell 8 peale 6 h magamsit j2lle(siin ei saa kunagi rohkem magada) 2rkasime ja osad k2isid poes ja ma yritasin niisama netis Prison Breaki vaadata aga ei 6nnestunud:(, siis tulid osad kutid tagasi ja said teada kus on hea rand ja koheselt panime riidese ja asjad kokku ja randa minek, kui l6puks peale bussi-rongi-bussi reisi sinna j6udsime siis oeeee, see vaade oli super, suur ookean ees rahvast t2is ja miiiis lained:S:):D, parkisime enanst maha tegime v2iksed 6l;led ja juba vette, algul oli kylm(arvane t kuskil 18 kraadi) aga kui juba sai hypeldud hakaks v222ga soe, vesi oli soolane ja lained olid metsikud,3meetrit sai k6ndida ja juba laine yle pea...see on lihtsalt midagi kirjeldamatult milline see India Ookean on. Lebotasime ja v6tsime p2ikest(varjus on kuskil +25) fantast ilm, ja esmakordslt n2gime ka ilusaid naisterahvaid, keda aussis nii tihti ei n2e kui eestis :). Kuni kella 5-ni olime rannas ja siis hakaksime 2ra liikuma, k6ik l6busas tujus ja tagasitee oli ka l6bus nagu ikka, ja loomulikult l2bi m2kki( mitte yhtegi p2eva pole m66da l2inud kui me poleks pidanud s66ma seda krdi r2mpstoitu :( ) aga jah nii ta on siin. Nyyd oleme siis kodus j2lle ja vaaritasiem suuure potti t2ie seljankat, ostsiem k6ik singid, viineird, kartulid kurgid jne jne) ... homme hommikul kell 10 on t66intervjuu nii et t2na peame 6h v2heamlt magama (rohkem austraalias olles ei tahagi magada :) )...No Worries, im fine here, be cool boys&girls:)