Sunday, April 12, 2009

haaadiiihoooouu! Tervitused teisest Austraalia otsast ehk Cairnsist ehk paradiisilinnast. Tulek siia tuli suht ootamatult, piletid olid ootamatust kallimad ja viimase hetke pileteid ka nagu kuskil ei pakutud, nii et reedesel päeval kell 3 ostsime piletid Marsuudil Perth-Cairns mille vahemaa on linnulennult 5500 km, nii et vist sama maa umbes nagu eestist egiptusesse vms. Lend läx välja õhtul kell 11 ja hommikul kolmveerand kuus olime Cairnsis. Võtsime aga takso ja sõitsime kolmekesi Eiko ja Jürgo hosteli juurde kes olid siin juba nädal ennem meid. Cairnsist siis niipalju et nagu ma juba ytlesin on see paradiisilinn, Perthiga ei anna võrrelda, Perthis on vist suvehooajal umbes 2.milj elaniku, aga siin 130 000. Põhim on tegu vist rohkem kuurort linnaga kuna kõik kohad on täis restorane ja hotelle jne. Cairns asub täiesti troopilises kliimas keset mägesid ja vihmametsi. Kuna tulemas on austraalias talv siis läheb siingi jahedamaks, see tähendab et allpool lääb suht kylmaks (10-20kraadi vahepeale) ja yleval siin Cairnsis siis jääb 30 kraadi vahala nii et palav ikka kuna niiskus on siin kohutav. Suvel siin oli igapäev 40 ja pea igapäev sajab hooti vihma, nii nagu on olnud siin viimased 5 päeva. Iga jumala päev sajab vihma aga koguaeg on palav, alla 25kraadi ei lange temperatuur ka öösel. Esimesed 3 päeva olid ilusad, aga palavad, rentisisme kamba peale auto ja kammisime ymbruskonna läbi et otsida farmi kuhu tööle minna, aga tööga on siin kehvasti nagu ka igalpool mujal. Ja nüüd peangi ära otsustama kas tahan ikka farmi või otsin linnas töö, linnas peaksin leidma. Ja arvatavasti tuleb seltskond laiali lyya ja igayks omaette otsima hakkama, kuna 5 kesi ei leia mitte midagi see on selge. Praegu tulid mingid eriti värdjad pyhad nii et nyyd passime nagu lollakad midagi teha ei saa:D, kuna pyhad on koos ndvsega 4 päeva, rannas käia ei saa kuna sajab, linna on läbi ja lõhki peas juba ja läbi käidud. Elame hostelis kus oleme 3 inimese toas salaja viiekesi, kuna saime mingi korraliku systeemi, kus on 2 tuba ja vannituba ja eraldi sissekäik jne, korralik värk kesklinnas Esplanadel:). eee jäin kuskil pooleli ka nats ennem, Talv tulekul ja siis järjest vähem hakkab sadama ja juunis juulis ei saja põhim yldse enam ja 30 kraadi nii et siis on inimlik kliima,aga niikauaks ma siia ei jää nagunii. Praegu leidsime yhe töö all Canberra juures, tegemsit on jälle puudeistutamisega ja hea tööga, teisip loodame vastused saada ja vb kui saab tleb sinna lennata, vähemalt mina. Tööga on nii et tööd on raske leida kuna pole autot, kui oleks auto oleks ka tööd reaalsem leida, tööbyrood pole siin nii sõbralikud ka. Enamus farmitööd jookseb läbi ymberkaudsete väikelinnade hostelitest, kuhu vahepeal mõtlesimegi minnaga ja vb homme või ylehomme selle triki ära teemegi. nii, homme on Kevini synnipäev ja suht kass on et esimest korda yle 14aasta ei saa seda koos temaga tähistada ja sama lugu kalli Emaga kellel on ylehomme Synnipäev, igastahes olen mõtetes teiega :). Okey loodame et leiame nyyd t66 ja siis kirjutan teile j2lle! Ciaooo