Saturday, January 3, 2009

...nojah

Niiisiiiis...oleme nyyd Perthis. Vahepeal on siis yhteist ikka huvitavat juhtunud, jõuluaeg ja vaikne aeg ju ikkagi, nii et ei saagi midagi juhtuda:D. Viimased päevad farmis möödusid lihtsalt ei midagi tehes, kuna tööd oli vähe aga ei tahtnud ka varem lahkuda kuna mingid tunnid saime ikka päeval kirja ja Perthis poleks olnud nagunii midagi teha veel...igastahes jah, kuna viimase palga saime neljap ja ennem seda olime suht nulli ennast juba kulutanud ja Perthis lootsime ssaada mingeid lyhemaid t66otsi, et k6ik p2evad niisama kulutades m66da ei laseks vaid teeniks natukenegi juurde veel, aga t66d ei olnud ikka yldse kuna t2ielik j6uluperiood siin...igastahes jõulud möödusid hästi:), kuigi kodus oleks ikka paremad jõulud olnud, sest jõulutoidust tundsin ikka nii palju puudust. Siin ei saa unistadagi et leiad poest verivorste vms, kapsaid teha oleks olnud v2ga raske meil kuna meid palju ja ei olnud suuri potte ja kausse ja polnud ka sellist hakkajat venda kes nyyd viitsiks 10h köögis systeemitada, Katu koka oskused piirdusid vaid hommikuse kohviga:D. Nii et uskuge v6i mitte aga j6ulu6htu k2isimegi ikkagi söömas Hungry Jackis:D, kuna tulime rannast ja siis k6hud tühjad ja nii ta läx siis...j6ululauü2eval tuli veel Markus kylla Perthi aga see vend suutis hommikuse bussi sisse magada ja siis tuli Lennukiga:D, ja kuna vend oli kuu aega farmis kaine olnud siis oli ennast juba nii ämblikuks juua nii et temaga polnud suurt teha:D. Õhtul läxime lihtsalt siis välja yhte parki kus jõime veini ja kulasime muusikat ja oli yldse tore 6htu, õhtu jätkus Ylikooli terrassil elava muusikaga:D. 25.dets ehk siis j6uluesimene pyha on Aussis selline pyha et k6ik asjad on kinni põhim, eestis ikkagi mõned suuremad poed lahti aga siin kui miski on lahti siis mõni võike pilukate kiirtoidu restoran vms...nii et eestlaste kokkusaamine Perthis mis pidi toimuma Swan Riveri ääres kell 12 päeval läx natuke untsu kuna polnud kohta kust osta sööki või veini vms. Seega lahkusime sealt vara ja läxime oma kaheksase pundiga Scarboroughi Beachile kus olime kuni päikseloojanguni. Ujumas oleme yldse siin ikka rõvedalt palju juba käinud, igapä2ev ikka randa ja pole midagi paremat kui ujuda maailma soojemas Ookeanis ja harjutada surfamist ja võidelda lainetega. Täna ehk siis 26.dets lahkusid meie juurest tagasi farmi 4ks p2evaks Fretsu ja Katu ja tulevad tagasi aastavahetuseks, nii et seni oleme siis jälle sama pundiga, Markus elab meie korteri k6rval olevas hostelis. Homme tuleb ajaleht kus on töökuulutused ning siis saab teada kas saab mingi töökese veel ennem uut aastat või peame olema ilma tööta kuna uue aastani, see tähendakx vaid niisama Perthi ymber trippimist ja randa...aga ei mingit sissetulekut nii et seega tuelb siis aastavahetus kokkuhoidlikumalt vastu võtta ja ei tea kas saab siis sinna Pendulumi kontresrdile minna. Ilmad siis viimased nädal aega täpselt yhesugused olnud igapäev, st et päeval kuskil 28 kraadi umbes ja pilvitu taevas, selline paras just, et pole tappev palavus......Niiii pole nüüd nädalakene kirjutanud ja võtaks siis kõik tegemised kokku ja paneks blogi netti ülesse, sest siin teatud inimesed on väga kannatamatud:D. Täna on siis tegelt 4 jaanuar ja kirjutan seda mida mäletan. Käisime siis agentuurides aga enamus olid kinni ja need mis olid avatud nendes polnud absoluutselt mitte midagi kuna k6ik firmad puhkasid ja töö läheb lahti alles uuest aastast, aga siiski üks agentuur oli avatud ja täitsime ankeedid ja juba jä2rgmine päev juba helistati ja pakuti ehitusele tööd, ja ilma pikema mõtlemiseta võtsime töö vastu, esialgu siis laboureri töö, eks näis mis saama hakkab kui kolmapäevast kohale lähme, aga otsin ilmselgelt teisi töid ka edasi kuna sain nyyd oma tõlgitud ja notari juurest läbi käidud paberi kätte mis tõestab et olen ehitaja...nii, aastavahetus möödus siis lõbusalt, alustasime korteris ja siis 12ks liikusime linna et näha ilutulestikku jne aga mida polnud seda polnud, saime nüüd teada et Perthis on suur pidu ja ilustulestik hoopis 26 jaanuar kui on Austraalias iseseisvuspäev,Igastahes peale Swani juures lahkumist otsustasime siis klubisse minna ja klubiks valisime pede klubi kuna seal on kirju seltskond ja hea muusika:D, nalja sai klubis palju ja mehed tegid isegi joke välja:D, aga no seal oli ikka normaalseid inimesi ka ja meil oli suur oma punt kellega lõbutsesime.Kui kell sai 3 siis läxime teatud seltskonnaga Swani äärde ja istusime seal edasi, sealt avaneb linna ilusam vaade, panen siis sa väikse pildi mis vaade sealt avanes. Kui kell sai 6 ja läx valgeks siis toitsime seal veel luikesid ja meid võeti veel mingi kaatri peale ja tehti tunike lõbusõitu, nii et uus aasta algas positiivsete energia laengutega. Järgmine päev käisime linnapeal ja logelesime niisama ja ravisime päid :). Reedel käisime siis Kings Pargis ja känguru saarel, känguru saarel me yhtegi känguru loomulikult ei näinud aga Kings park oli kyll ilus, aga see on nii suur et healjuhul yhe viiekymnendiku jõudsime läbi käia. Yleeile siis jõudsid Tauri,Annika ja Reno Perthi ja eile siis näitasin neile linna ja käisime ookeani ääres ja leidsin neile päris hea hotelli soodsa hinnaga nii et nendel ikka vedas kõvasti kui võrrelda teisi eestlasi kes tulnud ja meid, et nad ei pidanud kuskil rändama ja swani ääres magama:D. Juhe on nii koos et ei tule ykski asi meelde, igasugu asju juhtub kogaueg aga kui seda hiljem meenutama hakkan siis ei tule meelde ja ei oska kirja panna, Ilmad on nyyd igastahes soojad, igapä2ev 35 kraadi kuskil, vahepeal oli 40, nii et higimull on 24/7 otsa ees...luban et kirjutan nyydsest tihedamini ja siis saan suurema ylevaate anda tegemistest. Ilusat Uut aastat Teile K6igile Kallikesed! :)